Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rntr | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany18.05.2006 @10:01:44 ostatnio na stronie16.09.2017 @22:16:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze918 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~TheCruc    06.03.2009 @22:32:21
o, dziękuję. (;

ja również bardzie dogłębnie przejrzę Twoją galerię przy najbliższej okazji
_______
NIE dziękuj.
~ofka9    06.03.2009 @21:21:13
hehehe możemy to przedyskutować jak to widzisz?
~ofka9    06.03.2009 @21:12:41
heheheh dzięki, nazwisko niespecjalnie zacne.. ale z góry przypisane, dzięki za komentarze i obserwacje. pozdrawiam i życzę miłego wieczoru&weekendu
~Sauniere    06.03.2009 @20:16:11
DZIĘKUJE
~uroczysko    04.03.2009 @21:52:03
~marth    01.03.2009 @21:31:10
przepraszam, ale ja tego nie widze
~marth    01.03.2009 @21:23:19
nietrafiony przekaz. slabo kompozycyjnie.Warto sie ruszyc z fotelika. pozdrawiam
~gsowa    04.02.2009 @23:43:35

pozdrawiam
~teenagersworld    31.01.2009 @19:28:49
Dziękuję za komentarz ;D
oraz rade .
świetna galeria
-7783    30.01.2009 @22:59:56
trudno kazdy ma taki gust jaki ma. zycze milej nocy
ostatnio edytowane: 2009-01-31 11:28:54
+Piperyna    29.01.2009 @16:49:40
dziekuję
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


-7783    29.01.2009 @12:06:22
dzieki
~MrShade    29.01.2009 @10:55:32
Wiec bylem tam to jest sliczne miejsce pozdrawiam
_______
Klisza, najlepszą matrycą...
~LilianDM    29.01.2009 @00:55:27
Dobrym asortymentem w galerii szastasz człowieku, muszę powiedzieć :P
~StrawberrySwing    28.01.2009 @21:09:26
O dziękuję ci zacny człowieku! Już zaczęłam tracić wiarę w to, że jest ktoś, kto rozumie, że szumy są czasem... powiedzmy przydatne Ładna galeria, pozdrawiam
~Zwiras    28.01.2009 @17:40:50
dziękuje za konstruktywne komentarze...pozdrawiam serdecznie
~kuba1233    28.01.2009 @13:20:12
dziękuję. ahh no bo ja scroll mam w myszce i tak o Xd
~priviet    28.01.2009 @12:59:30
nmzc
_______
"...fotografia nie ma zasad. To nie sport. Ważny jest efekt, a nie sposób, w jaki został osiągnięty."
~NieNaNiby    20.01.2009 @19:16:36
dziękuję. miło
_______
'happiness only real when shared'

http://www.kasiaklimek.com
~napkin    19.01.2009 @20:03:01
zdjęcie zrobiłam w zakurzonej knajpie ;d i trochę pod światło i na zoomie wiec niestety nie mogłam za dużo wymagać;p

dzięki
_______
by MMacHnk
~dominikab    15.01.2009 @22:44:03
dziękuje za obiektywną ocene przynajmniej wiem co jest źle
_______
all the birds are singing sweet and high
~davib44    14.01.2009 @23:27:41
Trafne spostrzezenie ,podpisuje sie pod nim
~ihmin    07.01.2009 @22:04:19
miło
~ihmin    07.01.2009 @22:00:52
a podobnie hehe
-ClaudiaKowalewska    04.01.2009 @13:53:34
jeśli moglbys mi wytlumaczyc: konwersja??
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt